onsdag 28 februari 2007

Tv-spel och marknadsföring i topp på Google

Nu måste jag faktiskt slå mig lite för bröstet. Upptäckte detta för ett tag sen men tänkte jag skulle få med det på bild vilket förklarar bättre.

När jag var ute och sökte på ”tv-spel och marknadsföring” på Google hamnade sidan uppsatser.se på första placering bland det organiska resultatet. Och där stod att referensen var titeln på min uppsats som heter ”Marknadsförings genom spel”. Det intressanta är att min uppsats har hamnat på uppsatser.se utan att jag gjort något. Sidan verkar läsa in information från olika uppsats register. Och när jag går in på google länken till uppsatser.se så ser jag att min uppsats hamnar i toppen bland uppsatser som handlar om Tv-spel. Och att min är bland de få(om inte den enda) som tar upp spel ur ett markandsföringsperspektiv.

Sen har jag kommit på ämnet för min nästa artikel till Svenska Marknadsförbundets tidning Tendes Special… men väntar fortfarande på att min föra artikel ska tryckas. More to come…




Google sökresultat


Uppsatser.se sökresultat

Inga kommentarer: