tisdag 16 oktober 2007

iPhone - bästa telefonen!

Nu har jag lekt med min nya iPhone i ett par dagar och jag måste bara säga det... att det är den bästa telefonen jag någonsin haft! Alla andra telefoner känns 10 år gamla jämfört med Apples nya lilla monster. Går hela tiden och är så nöjd över den, och vill visa upp den för folk. Såg att Apple lagt upp en sida under sin iPhone sida där man kan skriva in och dela med sig av sin "iPhone story". Tycker detta är klockrent då de vill ha feedback av folk, samt att folk gillar att berätta om sina uppleveleser med en bra produkt.

Gillar allt skoj man kan göra med den, det går ju faktiskt att ringa med den oxå ;). Men jag har mailen, internet, youtube, kartor, mina bilder musik och filmer. Inte alla så klart, men så mycket jag vill ha plats för. Men det känns verkligen som att detta är nästa utveckling av mobilerna och att nu kan man se dem som mer än mobiler. Nej den har verkligen nått upp till mina förväntingar och jag är hur nöjd som helst!!!

I´ve seen the light!

Inga kommentarer: