fredag 21 september 2007

3 nya Kingdom Hearts!

Äntligen lite ny heter från en av mina absoluta favorit spelserier, Kingdom Hearts! På Tokyo Game Show så har Square-Enix presenterat 3 nya titlar från Kingdom Hearts universumet, dock bara till handhållna konsoler. Ett spel till mobilen, ett till Nintendo DS och ett till PSP! Alla utspelar sig i kingdom hearts universumet men har inte så stark koppling att man måste spela dem i någon ordning tydligen. Men alla hjälper till att avslöja lite mer om den värld som det hela uppspelar sig i. Jag kan känna att jag saknar utannonsering om ett nytt spel till de mer fasta konsolerna, PS3 och Wii! Samt är lite orolig att de kommer överutnyttja varumärket, men hoppas inte det. Men nu har jag ännu mer att se fram emot. Den mest intressanta av titlarna verkar vara PSP titeln, Kingdom Hearts: Birth By Sleep. Kommer detta vara anledningen till att jag måste skaffa mig en PSP? Man vet aldrig!


Blev helt förstörd när jag såg den här trailern första gången, får fortfarande gåshud!

Inga kommentarer: