tisdag 25 september 2007

Halo 3 hysteri!

Jag ursäktar mig, men jag förstår inte denna Halo 3 hysteri som råder just nu. Alla spelsidor man läser så handlar det nästan uteslutande om Halo 3, nu när det har släppts. Var lite samma sak när Biochock skulle släppas. Visst verkar det läkert och coolt, men det verkar nästan som om de är ett spel som kommer revolutionera spelindustrin. Det är ett spel som enbart kommer till en konsol, hade det släppts till alla plattformar samtidigt kunde jag förstå det lite mer. Alla denna media uppmärksamhet ger viserligen bra med gratis reklam, men jag är ändå inte intresserad. Blir mest less på att alla andra spelnyheter försvinner i skuggan av Halo 3. Har spelat 1an och tyckte inte det var något riktig "aha" upplevelse. Jag kanske inte görstår helt enkelt?

Inga kommentarer: