onsdag 19 september 2007

Nya spel samt BMW reklamspel

Efter jobbet ska jag iväg och hämta Super Paper Mario (Wii) samt Valkyire Profile 2 (PS2) som jag fått idag. Vet inte när jag ska få tid att spela detta dock då största delen av min lediga tid just nu går åt till Warhawk. Det är fullständigt beorende framkallande det spelet! Inte allt förlångt kvar nu försen jag ska börja packa ihop alla mina spel och saker för att frakta hem dem till stockholm med. Dessutom har jag Paper Mario (Nintendo 64) nerladdat som Virtual Console spel på min Wii som jag borde spela. Dessutom gjorde jag en stor beställning idag på massa nya böcker. Men böcker läser jag bäst när jag är ute och reser, perfekt när man sitter på båten till och från Gotland för att döda några timmar.

En annan spännande nyhet som jag måste testa sen när jag kommer hem är BMWs nya spelsatsning för att marknadsföra sin bilserie M3. Ett spel de utvecklat och släpper gratis att ladda ner. Mycket spännande att se hur det är, vilket kvalité. Används spelmediet på rätt sätt kan det nog vara en riktigt bra kanal för att marknadsföra sig genom.

Däremot!!! skulle ja då inte vilja spela det här spelet, och tror inte heller de hjälper till att marknadsföra varumärket Addams Family :)

Inga kommentarer: