onsdag 22 augusti 2007

I'm a winner!

Fick ett mycket trevligt besked, nämnligen att jag vunnit en kopia av Blue Dragon till Xbox 360! Detta blev verkligen en trevlig överaskning som förgyllde min dag. Trodde inte jag skulle vinna, har ju aldrig gjort de tidigare. Hade nästan glömt bort att jag tävlade. Länk till tävlingsresultatet.

Tävligen gick ut på att man skulle skriva vilken som va världens vackraste spelkaraktör och en motivering. Detta var mitt svar:

"Terra (japanska Tina) från "Final Fantasy VI" är den vackraste spelkaraktären alla kategorier. Hon är vacker och attraktiv, men inrymmer otrolig kraft som hon själv inte förstår sig på. Trots detta är hon osäker i sig själv och sin förmåga att hjälpa andra. Hon är inte som de andra och har problem att hitta någonstans där hon känner att hon passar in, och letar ständigt efter svar på alla hennes frågor om hennes egen existens. Allt som allt tycker jag man känner igen detta i många människor och det gör henne lätt att relatera till och mänsklig på ett känslomässigt plan, vilket gör henne mer trovärdig."
– Danne

Så nu är det ett ex. på väg till mig!


Inga kommentarer: