torsdag 30 augusti 2007

Tillfällig speltorka

Just nu känns det tort på min privata spelfront. Har en massa spel som jag kan spela om jag vill. Jag har ju laddat ner många Virtual Consoles spel, bland annat Zelda till SNES som jag har börjat spela. Sen borde jag kanske kavla upp ärmarna och klara Dragon Quest VIII snart så jag har de gjort, men det är ganska segt. Jag tror mycket beror på att det tar lite tid för mig efter att ha klarat Chrono Cross då jag behöver ett riktigt bra spel.

De är riktigt många spel som är under utveckling som verkar lovande. Men just nu längtar jag mest av allt att få spela Guitar Hero 3, Killzone 2 och Call of Duty 4. Men inga releasedatum är satta än. Sen funderar jag på att köpa lite extra internminne och ett nytt grafikkort till datorn och börja lira lite dataspel igen. Men framförallt vill jag ha mer kraft i burken när jag redigerar film. Jag längtar dock till Half Life 2 - Orange box kommer nu i höst. Då blir det spela av!

Inga kommentarer: